t





lørdag 9. februar 2013

VINN Cupcake kurs




 
 
 
 
Hei alle sammen!
 
Dette må dere ikke gå glipp av! I samarbeid med Cacas gir vi bort
2 STK CUPCAKE KURS til en verdi av 1600 kr.  
 Den som vinner kan altså ta med en venn, mamma, kollega, kjæreste, nabo eller hvem det måtte være på kurs.
 
 
På kurset vil dere lære å dekorere cupcakes med forskjellige teknikker av smørkrem, og lage dekor i marsipan som passer til alle typer cupcakes. I tillegg benyttes det flotte perler, strøssel og glitter som forvandler den enkleste cupcake til et mesterverk! Alt dere trenger å ha med er forkle og en kakeboks til å ta med resultatet hjem.
Kurset holdes i Cacas sine lokaler i Oslo sentrum.
 
 
 
For å delta:
 
* 1 lodd for å legge igjen en kommentar under dette innlegget eller sende en mail til nettredaktoren@rafens.no
 
* 1 lodd for å legge deg til som følger av Rafens-bloggen
 
* 1 lodd for å like Cacas på facebook her
 
 
Du kan altså ta 3 lodd totalt. Husk å skrive hvor mange lodd du tar.
Trekning 1. mars.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


47 kommentarer:

  1. Så spennende! Jeg vil være med :) 3 lodd på meg. ( er følger, liker cacas på fb og en kommentar)

    SvarSlett
  2. Så fin premie! Jeg tar to lodd og håper på vinnerlykke!

    SvarSlett
  3. Ett lodd på meg!
    reneefjellanger@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Topp. Jeg tar tre lodd

    Kirsti

    SvarSlett
  5. Så flott premie :)
    Jeg trekker tre flakslodd <3

    SvarSlett
  6. Oi, så GØY!!
    Det hadde vært en fin mor/datter kveld:) ♥

    Jeg krysser det jeg har, og trekker 3 lykkelodd!

    SvarSlett
  7. Blir gjerne med på kurs. 3 lodd (liker, fölger og kommentar)

    SvarSlett
  8. Så kjekt! Jeg tar et lodd! :)

    SvarSlett
  9. Så artig det hadde vært å få være med på kurs!!
    Prøver lykken med 2 lodd :)

    SvarSlett
  10. Ååå, dette hadde vært helt topp å vinne og ta med min beste venninne på :)
    Jeg trekker 3 lodd og krysser fingrene for vinnerlykke!

    God morsdag :)

    SvarSlett
  11. Dette vil jeg være med på. jeg trekker 2 lodd. Vil gjerne på kurs.

    mvh

    Mette

    SvarSlett
  12. Wow, hadde vært midt i blinken. Prøver lykken med 3 lodd. :)

    SvarSlett
  13. Det hadde vært supert. To lodd meg. Et som følger og et for kommentar ;)

    SvarSlett
  14. Denne vil jeg veldig gjerne være med på for meg og kusina mi.
    Jeg tar ett lodd.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  15. Tre lodd på meg :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  16. 3 lykkelodd og kryssa fingre!
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  17. Trekker to lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  18. To store lodd til meg takk

    Hilsen
    Nina
    nina(ætt)phototrim.com

    SvarSlett
  19. 1 lodd til meg - så håper jeg å kunne invitere min "svigerdatter" på cup-cakekurs:-)

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  20. Tre lodd på meg! Ååå, dette vil jeg vinne <3 :)

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  21. To lodd til meg:) jente1984@yahoo.no Så håper jeg på å vinne så jeg kan ta med min gode venninne på kurs:)

    SvarSlett
  22. Så flott premie! :)
    Jeg deltar med to lodd for kommentar + Liker på FB <3
    *krysser fingrene*

    -Heidi

    SvarSlett
  23. Så spennende, har skikkelig lyst til å gå kurs!!!
    Trekker 2 lykkelodd, - kommentar og følger :)

    SvarSlett
  24. Epost:monica12396@hotmail.com
    (Kommentaren over,glemte epost altså 2 lodd :)

    SvarSlett
  25. andreafagerli@gmail.com

    Tre lodd :-)

    SvarSlett
  26. Jeg tar 3 lodd :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  27. Så morsomt det hadde vært å være med på cupcake kurs! Jeg har lagt meg som følger og det blir da 2 lykkelodd!

    SvarSlett
  28. tar 1 lodd :)

    beetlegirl91@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Dette vil jeg være med på.:) 3 lykkelodd på meg, (kommentar, liker og følger av bloggen)
    Cathrine_whyte@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Jeg får visst 3 lodd og krysser fingrene :-) Hilsen famlujo@gmail.com

    SvarSlett
  31. Jeg er med med ett lodd (satser på at det er vinnerloddet ;-) )

    SvarSlett
  32. Jeg er med og har likt Facebook siden til Cacas! To lodd ;-)

    SvarSlett
  33. Jeg vil gjerne ha 3 lodd :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  34. Hei:) jeg er med, trekker 2 lodd:) hadde vært stas med Cupckes kurs:)

    Kine:)

    SvarSlett
  35. Kunne ha vært kjmpegøy å gå på cucake kurs! Elsker cupcakes! Det blir 3 lodd på meg!

    SvarSlett
  36. Så gøy!! Jeg trekker 2 lykkelodd:)

    Annelise

    SvarSlett
  37. SÅ spennende! Jeg tar med meg to lodd og krysser fingre og tær! :)

    SvarSlett
  38. Så spennende :)
    3 lodd.
    cecilierose@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Jeg vil være med:) Alltid fint å lære å lage noe godt til kjæresten!
    3 lodd.

    jeanette_lorentzen@yahoo.no

    SvarSlett
  40. Jeg vil også være med!! :) Spennende!

    alcrothiel@hotmail.com

    SvarSlett
  41. 2 lodd på meg, glømte å skrive det over. Skriver her, og liker cacas :)

    SvarSlett
  42. Flott blogg.
    2 lodd på meg,liker cacas på fb og en kommentar

    SvarSlett
  43. 3 lodd på meg:D
    følger av Rafens-bloggen, liker cacas på fb og en kommentar

    yn.ng@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Trekker 3 flotte lodd og krysser fingrene :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Slenger meg på i siste liten med 3 lodd. Håper det ikke var for sent! Therese

    SvarSlett
  46. Elsker cacas, har vært på kurs før,
    men på cupcakes er jeg helt amatør,
    cacas siden e likt, og jeg skriver jo her,
    så tilsammen så blir det vel to lodd der? ;)
    Harriet

    harriet.roms@gmail.com

    SvarSlett